Promocje
VANS  - Kurtka Damska "Alli II Windbreaker"
VANS - Kurtka Damska "Alli II Windbreaker"
479,00 zł 259,00 zł
BURTON  - Czapka Męska "MNS Duxbury Bnie"
BURTON - Czapka Męska "MNS Duxbury Bnie"
119,00 zł 49,00 zł
BURTON - Czapka Damska "Nana Beanie"
BURTON - Czapka Damska "Nana Beanie"
139,00 zł 69,00 zł
ROXY - Czapka Damska "Last Time"
ROXY - Czapka Damska "Last Time"
109,00 zł 49,00 zł
ROXY - Klapki Damskie "Portofino"   ARJL100870
ROXY - Klapki Damskie "Portofino" ARJL100870
119,00 zł 69,00 zł
NEW ERA  - Czapka Męska "Sport Black Cuff Knit"
NEW ERA - Czapka Męska "Sport Black Cuff Knit"
139,00 zł 119,00 zł
ROXY - Klapki Damskie "Paia Sandals" ARJL100789
ROXY - Klapki Damskie "Paia Sandals" ARJL100789
109,00 zł 65,00 zł
BURTON - Rękawiczki Damskie "W Prospect Mitten"
BURTON - Rękawiczki Damskie "W Prospect Mitten"
259,00 zł 179,00 zł
ROXY - Klapki Damskie "Portofino"   ARJL100870
ROXY - Klapki Damskie "Portofino" ARJL100870
119,00 zł 69,00 zł
FEMI STORIES - Spodnie Damskie "Tricia"
FEMI STORIES - Spodnie Damskie "Tricia"
259,00 zł 179,00 zł
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje i zwroty

Zwroty

Zgodnie z Ustawą z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827). Każdy Klient ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od otrzymania paczki. Warunkiem zwrotu jest zwrócenie produktu w stanie nienaruszonym wraz z paragonem, metkami i wypełnionym formularzem zwrotu. Pieniądze zostaną zwrócone na rachunek bankowy maksymalnie w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki zwrotnej. Zwracany towar należy odpowiednio zabezpieczyć i zapakować oraz odesłać na poniższy adres. Przesyłki wysyłane do nas w formie "za pobraniem" nie będą odbierane. Koszty wysyłki związane ze zwrotem ponosi kupujący. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub paczkomatami.

Firma SPORT Dariusz Piwowar
ul. Krupówki 63
34-500 Zakopane

Oświadczenie odstąpienia od umowy zawartej na odległość - formularz zwrotu PDF

Reklamacja

Każdy klient ma prawo do reklamowania towaru zakupionego w naszym sklepie. Po zauważeniu wady, klient powinien niezwłocznie skontaktować się ze sklepem w celu ustalenia dalszej procedury reklamacyjnej. Wszystkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki z uszkodzonym towarem. Czas reklamacji może się wydłużyć w zależności od dostępności towaru w magazynie dostawcy. Zazwyczaj towar lub jego cześć zostaje naprawiony lub wymieniony na nowy pełnowartościowy W momencie gdy wymiana jest niemożliwa ( np. Brak towaru w ofercie ) sklep zwróci równowartość ceny produktu.

Towar do reklamacji wyślij na adres
Firma "SPORT"
ul. Krupówki 63
34-500 Zakopane

Do towaru dołącz paragon lub kopie faktury zakupu, list z krótkim opisem uszkodzeń lub wad, oraz twoim adresem, telefonem. Paczkę wyślij paczką priorytetową na nasz koszt.


W żadnym  wypadku nie wysyłaj towaru z powrotem przesyłką za pobraniem pocztowym !

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl