- OAKLEY - Szyby do okularów Holbrook A009102LS
- PALLADIUM - Buty Damskie "Thunder Mid Prtct WP+" 74394-096
- EMU - Kapcie/Buty Damskie "Sharky Scuff" W13179
- PALLADIUM - Buty Męskie "Thunder Mid Prtct WP+" 74394-008
- BURTON - Koszula Męska "MB Favorite Long Sleeve Flannel"
- BURTON - Koszula Męska "MB Favorite Long Sleeve Flannel"
- BURTON - Bluza Męska "M Oak Pullover Hoodie"
- BURTON - Bluza Męska "M Oak Pullover Hoodie"
169,00 zł
399,00 zł
Cena regularna:
429,00 zł
Reklamacje i zwroty
Zwroty
Zgodnie z Ustawą z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827). Każdy Klient ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od otrzymania paczki. Warunkiem zwrotu jest zwrócenie produktu w stanie nienaruszonym wraz z paragonem, metkami i wypełnionym formularzem zwrotu. Pieniądze zostaną zwrócone na rachunek bankowy maksymalnie w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki zwrotnej. Zwracany towar należy odpowiednio zabezpieczyć i zapakować oraz odesłać na poniższy adres. Przesyłki wysyłane do nas w formie "za pobraniem" nie będą odbierane. Koszty wysyłki związane ze zwrotem ponosi kupujący. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub paczkomatami.
Firma SPORT Dariusz Piwowar
ul. Krupówki 63
34-500 Zakopane
Oświadczenie odstąpienia od umowy zawartej na odległość - formularz zwrotu PDF
Reklamacja
Każdy klient ma prawo do reklamowania towaru zakupionego w naszym sklepie. Po zauważeniu wady, klient powinien niezwłocznie skontaktować się ze sklepem w celu ustalenia dalszej procedury reklamacyjnej. Wszystkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki z uszkodzonym towarem. Czas reklamacji może się wydłużyć w zależności od dostępności towaru w magazynie dostawcy. Zazwyczaj towar lub jego cześć zostaje naprawiony lub wymieniony na nowy pełnowartościowy W momencie gdy wymiana jest niemożliwa ( np. Brak towaru w ofercie ) sklep zwróci równowartość ceny produktu.
Towar do reklamacji wyślij na adres
Firma "SPORT"
ul. Krupówki 63
34-500 Zakopane
Do towaru dołącz paragon lub kopie faktury zakupu, list z krótkim opisem uszkodzeń lub wad, oraz twoim adresem, telefonem. Paczkę wyślij paczką priorytetową na nasz koszt.
W żadnym wypadku nie wysyłaj towaru z powrotem przesyłką za pobraniem pocztowym !