Producenci
Promocje
BURTON - Buty Damskie "Mint Boa"
BURTON - Buty Damskie "Mint Boa"
999,00 zł 799,00 zł
EMU - Buty Dziecinne "Kitty Sneaker"
EMU - Buty Dziecinne "Kitty Sneaker"
169,00 zł 89,00 zł
FEMI STORIES - Sukienka Damska "Strom" Denim Blue
FEMI STORIES - Sukienka Damska "Strom" Denim Blue
249,00 zł 159,00 zł
BURTON - Buty Męskie "Moto"
BURTON - Buty Męskie "Moto"
869,00 zł 699,00 zł
EMU - Buty Damskie "Roadside"
EMU - Buty Damskie "Roadside"
859,00 zł 429,00 zł
DC - Spodnie Męskie "Banshee - Snow Pant"
DC - Spodnie Męskie "Banshee - Snow Pant"
699,00 zł 549,00 zł
FEMI STORIES - Bluza Damska "Osla"
FEMI STORIES - Bluza Damska "Osla"
329,00 zł 199,00 zł
TIMBERLAND - Buty Damskie "Euro Sprint A1NJU"
TIMBERLAND - Buty Damskie "Euro Sprint A1NJU"
399,00 zł 319,00 zł
DC - Spodnie Męskie "Nomad Pant"  EDYTP03032
DC - Spodnie Męskie "Nomad Pant" EDYTP03032
899,00 zł 719,00 zł
EMU - Buty Damskie "Agonis"
EMU - Buty Damskie "Agonis"
289,00 zł 219,00 zł
BURTON - Bluza Damska "WB Idletime Fz"
BURTON - Bluza Damska "WB Idletime Fz"
339,00 zł 259,00 zł
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje i zwroty

Zwroty

Zgodnie z Ustawą z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827). Każdy Klient ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od otrzymania paczki. Warunkiem zwrotu jest zwrócenie produktu w stanie nienaruszonym wraz z paragonem, metkami i wypełnionym formularzem zwrotu. Pieniądze zostaną zwrócone na rachunek bankowy maksymalnie w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki zwrotnej. Zwracany towar należy odpowiednio zabezpieczyć i zapakować oraz odesłać na poniższy adres. Przesyłki wysyłane do nas w formie "za pobraniem" nie będą odbierane. Koszty wysyłki związane ze zwrotem ponosi kupujący. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub paczkomatami.

Firma SPORT Dariusz Piwowar
ul. Krupówki 63
34-500 Zakopane

Oświadczenie odstąpienia od umowy zawartej na odległość - formularz zwrotu PDF

Reklamacja

Każdy klient ma prawo do reklamowania towaru zakupionego w naszym sklepie. Po zauważeniu wady, klient powinien niezwłocznie skontaktować się ze sklepem w celu ustalenia dalszej procedury reklamacyjnej. Wszystkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki z uszkodzonym towarem. Czas reklamacji może się wydłużyć w zależności od dostępności towaru w magazynie dostawcy. Zazwyczaj towar lub jego cześć zostaje naprawiony lub wymieniony na nowy pełnowartościowy W momencie gdy wymiana jest niemożliwa ( np. Brak towaru w ofercie ) sklep zwróci równowartość ceny produktu.

Towar do reklamacji wyślij na adres
Firma "SPORT"
ul. Krupówki 63
34-500 Zakopane

Do towaru dołącz paragon lub kopie faktury zakupu, list z krótkim opisem uszkodzeń lub wad, oraz twoim adresem, telefonem. Paczkę wyślij paczką priorytetową na nasz koszt.


W żadnym  wypadku nie wysyłaj towaru z powrotem przesyłką za pobraniem pocztowym !

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl